Kezdőlap Fórumok Segítségkérés Televízió használata nem zeneszolgáltatás céljából-Artisjus

Ennek a témakörnek tartalma 1 hozzászólás, 2 résztvevő. Utolsó frissítés:  jelolt1234 1 év, 6 hónapja telt el.

2 bejegyzés megtekintése - 1-2 / 2
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #32857

    Szállodánk termében 2 db TV készülék van elhelyezve kizárólag ismertető jellegű kép-sorozattal a szállodáról, éttermünk kínálatáról és a helyi események ismertetéséről. Ezeket a képeket távolról, neten keresztül változtatjuk, újítjuk
    A jövőben szeretnénk ezeket az infomációkat szélesebb körben kidolgozni vendégeink részére. Ezzel is szeretnénk a magyar turizmust fellendíteni, megerősíteni sőt sokban segítené a recepciósok munkáját. Mi ezt szóban és levélben elmagyaráztuk az Artisjus dolgozóinak, ennek ellenére küldözgetik a díjbekérőket.
    A szobákban lévő 49 db TV készülékért fizetjük a jogdíjat és az adott helységben ahol a 2db TV készülék van szintén fizetünk a háttérzenéért a CloudCastingnak.
    Az egész ott kezdett bonyolódni amikor áttértünk a CloudCasting zenéire mert szerettünk volna néhány forintot megspórolni. Az Artisjusos képviselő érdeklődött, hogy miért választottuk a CloudCastingot. A válaszunk egyszerű volt, mert olcsóbb. Akkor ezek az említett TV készülékek már hang nélkül működtek, vagyis nem sugároztak jogdíjat fizetendő műsorokat, zenét.
    A szomorú az egészben az, hogy bele kellett bonyolódnunk egy olyan ördögi körbe ahol nincs igazság, vagy csak egyoldalú van. Én meg vagyok győződve arról, hogy ilyen „Nonprofit” szervezet
    aki elsődlegesnek tartja a pénzhez jutást, és már az embereit eleve arra képezi ki hogyan kell jogi frázisokkal betámadni a fogyasztót, ilyen szervezetnek a munkája a becsületes társadalmi tevékenységtől messze van. Ezzel a nézettel nem vagyok egyedül, amióta az eset tart több mint száz cikket, panaszt olvastam az Artisjusra.

    #33176

    Van esetleg valami konkrét kérdése?

    Az Artisjus válogatott módszerekkel szedi be a “jussát”. Számos helyről hallottam (pl. egy falusi vegyesboltból!), hogy először csak egy “ártatlan” kérdőívet küldenek ki, hogy érdeklődjenek, hogy milyen rádiókat szoktak hallgatni az üzletben, elégedettek-e a vevők, hogy zene szól stb. – Kérik, hogy a munkájukat segítsék azzal, hogy megküldik a válaszokat.

    A gyanútlan boltos ugye szeretné segíteni az állami cég munkáját, hát megküldi az adatokat, amire válaszként megy is a díjbekérő…

    Na ez Magyarország

2 bejegyzés megtekintése - 1-2 / 2

Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.